Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL -  
dejtingsidor för yngre outfit za prvi dejt dejtingsajter i england pris date outfit kardashian

Gå tillbaka   att dejta en kollega date outfit kardashian app dejta en kollega > date outfit kim kardashian game dejta kollega citat > date outfit kino
nätdejting säkerhet ab dejtingsajt spray Reseplanering för Husbilen Skriv in vart du tänkt dig resa till så hjälps vi åt att göra den minnesvärd. Eller undrar du om något resmål så frågar du här.

Svara

date outfit kardashian game date outfit kim kardashian
Ställa bilen i Gjendesheim?
Gammal
dejtingsajt seriös engelska HBK Medlem

Hemvist: Linköping
Ålder: 57
dejtingsajt skilda Ställa bilen i Gjendesheim? - 2017-04-16, 07:12

I sommar blir det några dagars Jotunheimenvandring och vi tänkte utgå från Gjendesheim.
Finns det några tips på bra ställen att parkera bilen på där det är ok att övernatta första och sista natten?
Enligt karta så verkar det finnas en stor parkering nära där båtarna går från, kan det funka?

Svara med citat Snabbsvara på det här inlägget
gratis dejtingsidor 2014 Följande Tackar gundj för detta inlägg:
dejta en blyg kille (2017-04-16)
Sv: Ställa bilen i Gjendesheim?
Gammal
msn dejting.se HBK Medlem

Jocke Wws avatar

Hemvist: Köping
dejtingsajt högutbildade Sv: Ställa bilen i Gjendesheim? - 2017-04-16, 07:33

Hej, ett otroligt vackert och häftigt område att vandra i, vi har också planer att besöka "Besseggen" och Jotunheimen. Sist vi var där var med PB, och ja det finns en stor grusparkering, där vandringarna och båtarna utgår ifrån, om och hur det funkar med övernattning får någon annan svara på, men jag ser fram emot svaren jag med.
Har varit i Jotunheimen en gång, då vill man tillbaka dit......

dejtingsajt happy Följande Tackar Jocke Ww för detta inlägg:
dejta en ful kille (2017-04-16)
Gammal
dejtingsajt wiki HBK Medlem

Ludde Kuddssons avatar

Hemvist: Kungsbacka
Ålder: 49
dejtingsajt hund Sv: Ställa bilen i Gjendesheim? - 2017-04-16, 08:31

Ja där finns en stor grusparkering. Har varit där ett par, tre gånger på 30 år. Blir nog ett besök där i sommar också. Dock enbart för dagsturer.

Ställa bilen några dar där vete katten om jag hade vågat .... Där är rätt mycket folk från alla världens hörn på platsen om man är där under högsäsong.

Ett litet minne har jag därifrån. För många år sen, i slutet på 90-talet hade man problem med stöldligor från öst. De kom i stora gamla bussar, hade dåligt med mat och kläder. I samband med deras närvaro försvann bland annat både ryggsäckar och obevakade Gore-Texkläder vid entrén till Gjendesheim. Personalen satte upp lappar för att varna, men alla uppmärksammade inte det.

Vi träffade på ett östgäng uppe på Besseggen. Det var ungdomar, de hade ingen utrustning med sig, de åt maten kall direkt ur konservburkarna (burkar med rysk text), hade varken karta eller kompass med sig...vi tyckte det var väldigt märkligt på den tiden, vi hade i stort sett aldrig sett några andra utlänningar än tyskar och holländare i fjällen.
När vi kom tillbaka till Gjendesheim var detta det stora samtalsämnet bland både vandrare och stugpersonal.
Idag hade ingen reagerat...tiderna förändras!

Nu är det här längesedan, men ska man lämna en bil eller husbil på parkeringen för några dagar så är det nog en bra idé att inte lämna några värdesaker kvar i bilen.

/Ludde

dejtingsajt handikappade Följande Tackar Ludde Kuddsson för detta inlägg:
Gammal
dejtingsajt wikipedia HBK Medlem

dejtingsajt hipsters Sv: Ställa bilen i Gjendesheim? - 2017-04-16, 08:37

Tack för svaren så långt.
Är det möjligen någon annan mindre välbesökt plats man kan utgå ifrån, kanske med bevakad parkering, jag har inget mot att betala för att få ha bilen ifred.

Gammal
gratis dejting skåne jobb HBK Medlem

Hemvist: Vänersborg
dejta deprimerad person Sv: Ställa bilen i Gjendesheim? - 2017-04-16, 09:12

Vid Gjendesheim finns en camping ngn kilometer ifrån där båtarna lägger till. Vi bodde där för några år sedan

gratis dejting skåne idag Följande Tackar Stellanova för detta inlägg:
Gammal
dejting msn kaydol HBK Medlem

Hemvist: Ale
dejtingsajt gifta oss Sv: Ställa bilen i Gjendesheim? - 2017-04-16, 09:22

Vi var där förra sommaren. Parkeringen framme vid båten är till för max ett dygn (betalas inne i cafeet/receptionen, har jag för mig). Det finns en större parkering ute vid stora vägen (någon kilometer från båten) där man får stå flera dagar.

Vi sov på någon annan parkering någon kilometer längre norrut, körde dit på morgonen, gick Besseggen och fortsatte sedan söderut med bilen innan vi stannade för natten.

Dock tror jag att det går bra att sova en natt på närmaste parkeringen.

Det finns en camping på andra sidan stora vägen. Den kanske kan vara intressant om du inte vill stå på parkeringarna?

Go tur! :-)

/Jessika

dejtingsajt etnisk Följande Tackar Jessika & Anders för detta inlägg:
Gammal
dejtingsajt gifta män HBK Medlem

Hemvist: Ale
dejtingsajt england Sv: Ställa bilen i Gjendesheim? - 2017-04-16, 09:23

Jag glömde ju länken:
att dejta en yngre kille

/Jessika

dejtingsajt app Följande Tackar Jessika & Anders för detta inlägg:
Gammal
dejtingsajt gifta mig HBK Medlem

ÄLG1s avatar

Hemvist: Norge
dejtingsajt australien Sv: Ställa bilen i Gjendesheim? - 2017-04-16, 11:58

Bild? dejta jobbigt engelska
Bifogade bilder
Filtyp: png jag dejtar en äldre man (356,5 KB, 12 visningar)

Senast redigerad av ÄLG1 den 2017-04-16 klockan dejt med kollega 12:02.

dejtingsajt indie Följande Tackar ÄLG1 för detta inlägg:
Gammal
dejtingsajt gifta personer HBK Medlem

dejtingsajt ungdom Sv: Ställa bilen i Gjendesheim? - 2017-04-16, 13:15

Tack för svaren.
En praktis fråga till, funkar det med kreditkort för båtar och köp i butikerna?
Det är vansinnigt många år sedan jag var i Norge.

Senast redigerad av gundj den 2017-04-16 klockan gratis mobil dejting 13:23.

Gammal
dejtingsajt gifta par HBK Medlem

ÄLG1s avatar

Hemvist: Norge
dejtingsajt utan registrering Sv: Ställa bilen i Gjendesheim? - 2017-04-16, 16:58

I stort sätt går det bra.

Gammal
dejtingsajt bästa HBK Medlem

dejtingsajt för gifta Sv: Ställa bilen i Gjendesheim? - 2017-04-19, 17:06

Lite info till de som går i samma tankar som jag.
Jag mailade med hjälp av en av länkarna i tråden och ställde några frågor.
Mitt mail och svaret nedan, rensat från ovidkommande saker.

Vi hade tänkt att besöka er och Jotunheimen i sommar och har några frågor.
Då hade jag tänkt att kunna ställa vår bil på Reinsvangen i ca 1 vecka.
Är denna parkering bevakad på något sätt? Vill ju helst inte ha inbrott medan man är på tur.
Vår plan är att gå turer på 1-2 dagar, återkomma till bilen och övernatta (det är en liten husbil) och sedan gå en ny tur åt ett annat håll, fungerar det?
Finns det möjlighet till duschar i närheten av parkering någonstans?
Finns det något alternativ om detta inte går bra?
Går det bra med kortbetalning hos er, VISA / MasterCard?

Dette går veldig bra!.

Reinsvangen er bevakad ved at 10-12 ansatte bor på plassen i våre 3 hytter der og i tillegg bor sjåfør Bengt fra Gøteborg i sin husvagn på Reinsvangen.
Vi har aldri hatt innbrudd i biler eller hytter her eller på Gjendeosen på over 40 år !

Dusje kan gjøres på Gjendesheim rett ved vår storkiosk på Gjendeosen og det kan betales med kredittkort og Visa hos oss.

NB ! For våre parkeringskunder har vi gratis busstransport mellom Reinsvangen og Gjendeosen/ Gjendebåtene hvor nasjonalparken er ( ca 2 km).

Hvis ønskelig ring oss for ytterligere informasjon 0047 926 56327 eller 0047 926 56334.

(Til info er det en campingplass et par kilometer unna Reinsvangen hvis det skulle være av interesse).

Håper vi ser dere - Velkommen.

Med vennlig hilsen
for Gjendeosen Kiosk og Parkering
Grethe Hølmo
Parkeringsvert

dejtingsidor pris danmark Följande 3 användare säger Tack till gundj för detta inlägg:
Svara

gratis medlemskap dejting gratis kk dejting dejta kollega tidning > gratis svensk dejtingsajt vill dejta en läkare > gratis svenska dejtingsidor

dejtingsajt dags « gratis singel dejting | dejting pancake xoai dejtingsajt seriös legal »

Ämnesverktyg
Visningsalternativ
Linjär visning dejta deprimerad test Linjär visning

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
dejting pancake recipe dejtingsajter i finland xxl dejta kollega unionen Burstner 1702 dejta kollega pdf Försäkring o Skatt dejta kollega psykopat 23 dejta kollega dikt 2017-01-12 nätdejting facebook chat 20:32
nätdejting facebook chatten dejting pancake quotes dejta kollega gift Bengt-Åke Linder dejta en läkare lön Försäkring o Skatt dejta kollega wiki 53 nätdejting säkerhet jobb 2014-06-04 dejtingsajter i finland ykkonen 08:11
gratis nätdejtingsidor dejting pancake quote gratis nätdejtingsajter Gert och Helen hp dejtingsajt badoo Försäkring o Skatt qx dejtingsajt 12 dejtingsajt norrköping 2013-04-15 dejtingsajt nummer 16:10
dejtingsajt norrland nätdejting säkerhet utbildning dejtingsidor pris norge Sören-6830 dejting i danmark jobb Under Markisen dejtingsajt göteborg 3 dejtingsajt golf 2011-07-20 dejtingsajt gifta 17:55
dejtingsajt gratis dejta kollega slutar dejtingsajt för seriösa Nordström dejtingsajt seriös kille Under Markisen dejtingsajt oslo 4 dejtingsajt seniorer 2009-06-09 dejtingsajt senior 19:42

Program från vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ©2005-2015, Husbilsklubben.se eller respektive Författare

dejta deprimerad hund Bankgiro: 5262-9615 IBAN: SE0850000000054171005892 BIC: ESSESESS