Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL -  
roliga saker på dejt dejtingsajt för handikappade förr dejtingsajt akademiker verlag nätdejting för seniorer jönköping

Gå tillbaka   dejtingsajter england norge bästa dejtingsidan för unga jobb dejtingsida för dvärgar hus > dejtingsajter utomlands csn dejtingsida för dvärgar heter > gratis dejtingsajt för unga jobb
dejtingsida för dvärgar längd dejtingsida med chatt kep Multimedia TV,Radio,DVD o dylikt diskuterar vi här

Svara

nätdejting för seniorer trollhättan dejtingsajt för handikappade barn
Bild LTC TV
Gammal
dejtingsida med chatt login HBK Medlem

carstens avatar

Hemvist: Båstad
dejtingsajter 50 nyanser Bild LTC TV - 2017-04-18, 11:13

Några i klubben lovordade LTC-tv:n så jag satte i en ny 19" i husbilen men tycker att bilden på skärmen blir något märklig och inte riktigt som jag tänkt mig. Istället för att i 4:3-läget fylla ut skärmen blir det en bild i bilden och en rejält bred svart bård både över och under och vid sidorna, i 16:9-läget blir det en svart bård både över och under och allt blir ovalt/ihoptryckt, som om någon sitter på ansiktena. Samma i Zoom 1, Zoom 2 och Panorama. Skall det vara så, kan man justera det på något vis, någon som vet?
På TV:n hemma kan jag justera bilden åt alla håll men hittar ingen sådan funktion på LTC:n...

Svara med citat Snabbsvara på det här inlägget
Sv: Bild LTC TV
Gammal
rolig dejting presentation ideas HBK Medlem

Kabekattens avatar

Hemvist: Södertälje
nätdejting ryssland sverige Sv: Bild LTC TV - 2017-04-18, 11:18

Låter konstigt. Vår funkar perfekt. Har tyvärr inget råd att ge annat än att tala med säljaren.

Gammal
rolig dejting presentation video HBK Medlem

carstens avatar

dejtingsajter 50 year Sv: Bild LTC TV - 2017-04-18, 11:24

Gör så, blev bara så förvånad när vi satte på tv:n....

Gammal
dejtingsida med chatt ezzouhour HBK Medlem

lars.gorans avatar

Hemvist: Jönköping
dejtingsajter 50 years Sv: Bild LTC TV - 2017-04-18, 15:01

Jag har haft samma problem, det finns i satellit mottagaren inställning i till 16:9 för sök med det lycka till.

Gammal
bästa dejtingsajt flashback skvaller HBK Medlem

carstens avatar

dejtingsajter rika män youtube Sv: Bild LTC TV - 2017-04-18, 16:50

Citat:
Ursprungligen postat av nätdejting ryssland wiki lars.goran Visa inlägg
Jag har haft samma problem, det finns i satellit mottagaren inställning i till 16:9 för sök med det lycka till.
Tack, kollar det imorgon...

Gammal
bästa dejtingsajt flashback forum HBK Medlem

carstens avatar

dejtingsajter 50 väg Sv: Bild LTC TV - 2017-04-19, 09:41

Citat:
Ursprungligen postat av största dejtingsajt badoo lars.goran Visa inlägg
Tack för tipset, så enkelt var det, ställde om satellitmottagen till 16:9 och så var problemet löst!

dejtingsida med chatt sidor Följande 2 användare säger Tack till carsten för detta inlägg:
Svara

dejtingsida för dvärgar liseberg dejtingsajt akademiker quotes kvinnor dejting > dejtingsajt akademiker wiki dejtingsida stockholm quality > beskrivning nätdejting tips

lurad av dejtingsida « dejta 19 åring död | gratis dejtingsajt för unga vuxna bygga en dejtingsida exempel »

Ämnesverktyg
Visningsalternativ
Linjär visning dejtingsajt bäst jobb Linjär visning

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
dejtingsajt viktoria jönköping dejtingsajter england vs dejtingsajt viktoria antal Kronvall dejtingsajt viktoria loppet Internet o Dator bästa dejtingsidan för 50 nyanser 10 dejtingsida stockholm ystad 2015-11-19 dejtingsajter för 50+ 11:19
bästa dejtingsidan för 50 herr dejtingsajter england youtube dejtingsajt viktoria uppsala Bengt-Åke Linder dejtingsajt viktoria umeå Multimedia dejta asiatiska killar på 7 dejtingsajter 50 herr 2013-01-14 dejtingsajter 50 lappen 20:24
äldre kvinnor dejting dejtingsida för dvärgar namn ryska kvinnor dejting Carthagofrik kvinnor på dejtingsajter Under Markisen dejtingtips kvinnor 2 bästa dejtingsidan för 50 talet 2008-11-29 bästa dejtingsidan för 50 väg 09:56

Program från vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ©2005-2015, Husbilsklubben.se eller respektive Författare

dejtingsajt bäst jobbchans Bankgiro: 5262-9615 IBAN: SE0850000000054171005892 BIC: ESSESESS