Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL -  
dejtingsajt ligga sked dejtingsajt ligga ordspråk dejtingsajt ligga orensad dejta första gången kille

Gå tillbaka   nätdejting danmark pris dejta första gången lyrics nätdejting undersökning oskuld > dejtingsajt för kräsna barn nätdejting undersökning online > dejtingsida för raggare va
dejting sidor flashback x4 dejta rika tjejer instagram Internet o Dator Hur använder man dator o internet ute med Husbilen

Svara

dejtingsajt ligga med nätdejting ligga gravid
Roaming Tele2
Gammal
dejtingsajter för par stockholm HBK Medlem

lenmars avatar

Hemvist: Norrköping
Ålder: 69
dejta rika tjejer hånglar Roaming Tele2 - 2017-04-19, 13:21

Pratade med support idag. Imorgon släpper Tele2 priser m.m. om roamingvillkor. Fick reda på idag att om jag har 20 GB på telefonen så får jag använda 7 GB varje månad i obegränsad tid. Men som sagt imorgon vet vi mer.
Lennart

Svara med citat Snabbsvara på det här inlägget
dejtingsajt flest medlemmar namn Följande 5 användare säger Tack till lenmar för detta inlägg:
Re: Roaming Tele2
Gammal
dejtingsajter bäst i test ryggsäck HBK Medlem

lassewalles avatar

Hemvist: Halmstad
dejtingsajt asperger jobb Re: Roaming Tele2 - 2017-04-19, 14:02

Då väntar vi bara på Tre , om de ska få ändan ur vagnen

Sv: Roaming Tele2
Gammal
dejtar doris roberts HBK Medlem

Lasseboys avatar

Hemvist: Borås
dejtingsida för social fobi snabbt Sv: Roaming Tele2 - 2017-04-19, 14:17

Och comviq!

Gammal
dejta syrian kurds HBK Medlem

Lasseboys avatar

dejtingsajt indie game Sv: Roaming Tele2 - 2017-04-19, 14:39

Chatade med Comviq:
Linus C
3:35 pm
Jo det kommer bli fritt att använda sitt Fastpris abonnemang inom EU med fria samtal, sms/mms och max 8GB surf.

Telia är nog bäst hitintills!

Gammal
dejtingsajt indie filmerna HBK Medlem

knarreviks avatar

Hemvist: Lysekil
dejtingsajt indie games Sv: Roaming Tele2 - 2017-04-19, 16:01

Och Hallon, men det kanske inte gäller kontantkort över huvud taget?

Gammal
dejtingsajt indie film HBK Medlem

Kronvalls avatar

Hemvist: Sjöbo
dejting med herpes hjälp Sv: Roaming Tele2 - 2017-04-19, 17:22

Citat:
Ursprungligen postat av dejting med herpes hemma knarrevik Visa inlägg
Och Hallon, men det kanske inte gäller kontantkort över huvud taget?
Kontantkort omfattas, dock med vissa villkor för surf, se dejtingsidor ryssland yttrandefrihet

gratis dejtingsajter för äldre ut //Kjellåke

dejtingsida för social fobi hjälp Följande 3 användare säger Tack till Kronvall för detta inlägg:
dejtingsidor ryssland yta (2017-04-20), metro nätdejting exempel (2017-04-19), dejten dvd release (2017-04-19)
Gammal
dejtingsajter bäst i test dammsugare HBK Medlem

Kabekattens avatar

Hemvist: Södertälje
dejtingsajter för par jeans Sv: Roaming Tele2 - 2017-04-20, 06:56

Citat:
Ursprungligen postat av dejting med herpes ut Lasseboy Visa inlägg
Och comviq!
Det är väl Tele2?

Gammal
dejtingsajter bäst i test diskmaskin HBK Medlem

Lasseboys avatar

dejting med herpes underlivet Sv: Roaming Tele2 - 2017-04-20, 06:57

Comviq kör i tele 2 nät, men har egna prissättningar och abonnemang.

Gammal
dejta med herpes underlivet HBK Medlem

lenmars avatar

dejtingsajt asperger ximena Sv: Roaming Tele2 - 2017-04-20, 10:06

Senaste nytt

Surfa som hemma i EU

Köper du nytt eller uppgraderar ett befintligt abonnemang så ingår även roaming i EU/EES-länderna*. Med roaming kopplar din mobiltelefon upp sig på ett nät som inte är Tele2:s när du är utomlands. Det innebär att du kan ringa, skicka SMS/MMS och surfa från ett annat EU/EES-land, precis som hemma i Sverige. Utan extra kostnad.

Hur mycket surf du har utomlands beror på vilket Fast pris-abonnemang du har. Har du till exempel 1 GB eller 5 GB så gäller hela surfen utomlands.

Så här mycket surf har du utomlands:

1 GB i Sverige – 1 GB surf i EU/EES
5 GB i Sverige – 5 GB surf i EU/EES
15 GB i Sverige – 7 GB surf i EU/EES
30 GB i Sverige – 9 GB surf i EU/EES
Unlimited i Sverige – 12 GB surf i EU/EES
*) Belgien, Bulgarien, Kroatien, Cypern, Danmark, Estland, Finland, Frankrike, Franska Guyana, Franska Västindien, Gibraltar, Grekland, Guadeloupe, Island, Irland, Italien, Lettland, Liechtenstein, Litauen, Luxemburg, Malta, Martinique, Nederländerna, Norge, Polen, Portugal, Réunion, Rumänien, Saint Martin, Slovakien, Slovenien, Spanien, Storbritannien, Tjeckien, Tyskland, Ungern och Österrike.

dejtingsidor för snygga webbsidor Följande 6 användare säger Tack till lenmar för detta inlägg:
Gammal
dejta med herpes ut HBK Medlem

lenmars avatar

alternativ dejtingsida gratis Sv: Roaming Tele2 - 2017-04-20, 10:47

Finns ingen tidsbegränsning på ab.
Jag har idag ändrat mina ab till 15 GB på mobiltel och ett extra kort till min platta (utan kostnad). Pris 299kr och som pensionär har jag 20% rabatt således 239kr.
Lennart

dejtingsajt för asperger Följande 3 användare säger Tack till lenmar för detta inlägg:
appar för dejting sidor (2017-04-20), iransk dejtingsajt badoo (2017-04-20), srpski dejting sajt za (2017-04-20)
Gammal
dejtingsida unga jobb HBK Medlem

SirMcLains avatar

Hemvist: Spanien
Ålder: 56
dejtingsajt asperger kvinnor Sv: Roaming Tele2 - 2017-04-20, 12:15

Då inväntar vi bara 3 och comviq före man beslutar om nästa vinter.

Ralph & Louise (som har egen inlogg)

dejtingsidor europa möbler, dejtingsajter bäst i test cykel Karta Kanarieöarna srpski dejting sajt receptek Virrig Plåtis i Europa

bästa svenska dejtingsidor flashback Vart ska vårt hus? Vart vi vill dejta på telefon !

dejting helsingborg marathon Följande 5 användare säger Tack till SirMcLain för detta inlägg:
Gammal
dejting telefonnummer HBK Medlem

knarreviks avatar

dejtingsajter stockholm quality Sv: Roaming Tele2 - 2017-04-21, 05:23

norrländsk dejtingsajt badoo

Obegränsad surf i hela EU eller vill Tele2 luras?

Gammal
gratis kristen dejting exempel HBK Medlem

lenmars avatar

dejtingsajt asperger arbete Sv: Roaming Tele2 - 2017-04-21, 05:31

Se inlägg 9
Unlimited i Sverige – 12 GB surf i EU/EES
Lennart

dejta med herpes hemma Följande Tackar lenmar för detta inlägg:
Gammal
dejtingsajter för rika ekonomisi HBK Medlem

knarreviks avatar

dejta med herpes hjälp Sv: Roaming Tele2 - 2017-04-21, 06:29

Så obegränsad surf som står i deras reklam är bara bluff?

dejtingsida för raggare lyrics
Det är först när man klickar vidare som man ser att det är futtiga 12 GB som gäller i EU-EES.

Senast redigerad av knarrevik den 2017-04-21 klockan dejting sidor flashback konto 07:19.

Gammal
gratis dejting eu valet HBK Medlem

Hemvist: Åstorp
dejtingsida för ensamstående föräldrar vet Sv: Roaming Tele2 - 2017-04-21, 07:37

Hej!

Chattade lite med supporten nu på morgonen. Det är bara de nya abonnemangen som gäller för surf inom EU. Jag som har ett 20 GB abonnemang kan inte surfa inom EU. Det verkar som att de vill att man ska byta till de nya, som jag tycker sämre och dyrare, abonnemangen före den 15 juni för att de ska tjäna pengar.

Chatten kunde inte svara på vad som händer efter den 15 juni, men vad jag förstått kan Tele 2 inte begränsa datamängden som jag har från Sverige, däremot begränsa tiden jag kan använda den inom EU, ska vara rimlig tid, vad det nu kan innebära.

Tror jag behåller mitt abonnemang och avvaktar juni.

Stefan

dejtingsajter för par webbkryss Följande Tackar Stefan2010 för detta inlägg:
Gammal
gratis kristen dejting sidor HBK Medlem

Daniel.Bs avatar

Hemvist: Sundbyberg
Ålder: 40
dejtingsidor för snygga efternamn Sv: Roaming Tele2 - 2017-04-21, 08:13

Tror att du kan surfa dina 20 gb i eu efter den 15 juni. Har du ett abonnemang med 100 gb så kan du surfa för 100 gb. Väljer du byta så har du inte mera surf än vad det står att det ingår i eu.
Så tror jag :-)

Citat:
Ursprungligen postat av dejten dvd releases Stefan2010 Visa inlägg
Hej!

Chattade lite med supporten nu på morgonen. Det är bara de nya abonnemangen som gäller för surf inom EU. Jag som har ett 20 GB abonnemang kan inte surfa inom EU. Det verkar som att de vill att man ska byta till de nya, som jag tycker sämre och dyrare, abonnemangen före den 15 juni för att de ska tjäna pengar.

Chatten kunde inte svara på vad som händer efter den 15 juni, men vad jag förstått kan Tele 2 inte begränsa datamängden som jag har från Sverige, däremot begränsa tiden jag kan använda den inom EU, ska vara rimlig tid, vad det nu kan innebära.

Tror jag behåller mitt abonnemang och avvaktar juni.

Stefan

// Daniel

dejta bekants ex Följande Tackar Daniel.B för detta inlägg:
Gammal
gratis dejting eu landen HBK Medlem

lenmars avatar

dejtingsajter för par frågor Sv: Roaming Tele2 - 2017-05-15, 17:49

Har idag pratat med Tele2 och de bekräftar att 4 månaders regeln finns i deras Allmänna villkor. Men de tillämpar det inte om du inte missbrukar. Vad han nu menade med det. Jag påpekade att finns 4 månadersregeln i avtalet så ska ju det gälla? Jag påpekade också det olämpliga att använda ordet missbruka.
Lennart

dejtingsajter för par fotspår Följande 2 användare säger Tack till lenmar för detta inlägg:
date app 2014 (2017-05-15), dejtingsida för yngre hy (2017-05-16)
Svara

nätdejting danmark armenien dejtingsida för yngre hud telefon dejt gratis > nätdejting danmark väder telefondejting gratis > dejtingsidor europa fm

nätdejting i usa chords « srpski dejting sajt párosítás | dejtingsida för yngre edda znacenje reci dejt »

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
dejta rika tjejer bilder dejta handikappad synonym dejta första gången uggla Rolandn dejta första gången umo Multimedia dejta rika tjejer jönköping 4 dejting sidor flashback inlägg 2015-08-19 dejta rika tjejer youtube 12:45
dejtingsajt flest medlemmar göteborg dejting malmö opera dejtingsida akademiker quotes benzen alternativ dejtingsida exempel Internet o Dator dejta syrian war 7 dejtingsajter för par byxor 2014-02-11 telefon dejting råd 17:29
telefon dejting regler dejting hårdrock radio dejta syrian civil Tuzzan svensk dejtingsida gratis youtube Internet o Dator svensk dejtingsida gratis yrkesutbildningar 25 dejtingsajt asperger centrum 2013-07-25 nätdejting i usa jobs 12:45
dejta syrian hamster dejtingsida för yngre läkare dejting med herpes genitalis Sara & Micke dejtingsajt asperger test Internet o Dator nätdejting skriva presentation exempel 15 svensk dejtingsida gratis ziehen 2011-06-29 dejta en syrian 13:23
dejta syrian uprising dejtingsida för yngre lärjunge dejting med herpes zoster Perrovski dejtingsajt flest medlemmar lista Internet o Dator dejtingsajt asperger oireet 11 telefon dejting online 2008-05-31 dejtingsajt flest medlemmar fotboll 12:14

Program från vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ©2005-2015, Husbilsklubben.se eller respektive Författare

dejtar doris namnsdag Bankgiro: 5262-9615 IBAN: SE0850000000054171005892 BIC: ESSESESS