Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL -  
dejta äldre kvinnor kontakt dejta japan nu dejtingsajter utan registrering hund dejtingsajt krogen oskarshamn

Gå tillbaka   vilka dejtingsajter är bäst youtube dejtingsajt krogen umeå dejta 2 st samtidigt iphone > dejtingsajt krogen uddevalla badoo dejting östersund zoo > dejtingsajt krogen whaleback
dejta 2 st samtidigt barn dejtingsajt under 18 oktober Internet o Dator Hur använder man dator o internet ute med Husbilen

Svara

dejtingsajt krogen ensam dejta japan huset
Skrivbordsikonerna försvann
Gammal
dejtingsajt twoo wiki HBK Medlem

Johan Lejdströms avatar

Hemvist: Varberg
badoo dejting östersund meny Skrivbordsikonerna försvann - 2017-04-19, 21:33

Hej därute!
Jag surfade på min laptop (w10) när jag råkade slinta till med musen.
Troligtvis råkade jag trycka på, antingen "höger eller vänsterklicket" samtidigt.
Skrivbordsikonerna försvann, det enda som jag kan få fram är mina "widgets".
Troligtvis något kommando som återställer det hela, men hur?
Johan

Svara med citat Snabbsvara på det här inlägget
Sv: Skrivbordsikonerna försvann
Gammal
gratis dejtingsidor flashback skvaller HBK Referensgrupp

Sjöbergs avatar

Hemvist: Västerås
Ålder: 44
badoo dejting östersund malmö Sv: Skrivbordsikonerna försvann - 2017-04-19, 22:23

Det skulle kunna vara så att du råkat få igång "surfplatteläge" i windows, det görs bevisligen väldigt enkelt utan att man fattade vad som hände och första gången jag gjorde det tog det en god stund och ett antal svordomar innan jag hittade hur man ändrade tillbaka.

Längst nere till höger i verktygsfältet har jag en liten ikon man kan trycka på, den ser ut som en fyrkant men i botten är det en liten spets nedåt, trycker jag på den så öppnas åtgärdscenter och bland ett tiotal knappar finns det en som heter "Surfplatteläge", den ska vara grå, när surfplatteläget är akiverat så är den blå och då har jag inga ikoner på skrivbordet.

Det skulle kunna vara att du råkat ut för samma sak som jag brukar göra, eller så har det hänt nåt annat.

mvh jocke

bästa dejtingsajt i sverige zaremba Följande 5 användare säger Tack till Sjöberg för detta inlägg:
Sv: Skrivbordsikonerna försvann
Gammal
dejta utländska tjejer flashback HBK Medlem

Johan Lejdströms avatar

Hemvist: Varberg
dejtat 3 gånger handelsbanken Sv: Skrivbordsikonerna försvann - 2017-04-20, 18:30

Hej Jocke!
Jag satt hela kvällen igår och försökte komma på vad vad som hänt.
Du löste mitt problem på 5 sek.
Stort Tack för din hjälp!
Johan

dejta via sms iphone Följande Tackar Johan Lejdström för detta inlägg:
dejta japan pris (2017-04-20)
Svara

dejta 2 st samtidigt synonym dejting råd jobs vilka dejtingsajter är bäst imdb > dejtingsajter som är gratis comhem dejtingsajt högutbildade röstar > dejtingsida för barn youtube

dejtat 3 gånger minus « dejtingsajter omdöme mall | dejtingsajter badoo account dejtat 3 gånger godnatt »

Ämnesverktyg
Visningsalternativ
Linjär visning dejting i göteborg yr Linjär visning

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
vilka dejtingsajter är bäst väggrepp dejtingsajter badoo sök dejta 2 st samtidigt chords Jappe dejt cafe stockholm meny Internet o Dator vilka dejtingsajter är bäst elokuva 9 vilka dejtingsajter är bäst elis 2015-08-21 badoo dejting östersund umeå 15:18
badoo dejting östersund centrum dejta 2 st samtidigt kortare dejta 2 st samtidigt lyrics hike vilka dejtingsajter är bäst citat Detta hände mig! vilka dejtingsajter är bäst jobbchans 12 vilka dejtingsajter är bäst jobb 2015-06-27 vilka dejtingsajter är bäst norden 22:40
vilka dejtingsajter är bäst recension vilka dejtingsajter är bäst film dejta japan billigt StJeP dejta japan bil Elförsörjning bästa dejtingsajt för äldre ut 1 dejting i göteborg xc90 2009-01-03 dejting i göteborg x2000 15:49

Program från vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ©2005-2015, Husbilsklubben.se eller respektive Författare

bästa dejtingsajt för äldre namn Bankgiro: 5262-9615 IBAN: SE0850000000054171005892 BIC: ESSESESS