Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL -  
helt gratis date dejta kollega flertall nätdejting farligt begär nätdejting farligt gods

Gå tillbaka   dejta one night stand trailer farligt med nätdejting kristen dejting på nätet billigt > dejtingsida happy new dejta one night stand lyrics > text till dejtingsajt badoo dejting 70 väg > dejtingsida happy hour
dejta one night stand up dejting 70 talet Matrecept Vad äter vi i Husbilen och hur tillagar vi maten.

Svara

dejtingsajter norge as bästa dejting appen jobs
Brötchen
Gammal
FD.HBK Medlem 2017

hianderss avatar

Hemvist: Avesta
Ålder: 69
dejtingsida happy socks Brötchen - 2017-04-28, 19:04

Fick ikväll sådan lust att göra detta. Har satt degen och den får jäsa långsamt i kylen under natten och bakas imorgon fm (efter melodikrysset förståss).

30 g färsk jäst (37 grader i fingervarmt vatten 3 dl)
1 tsk salt
1 msk majsolja (jag tog rapsolja som fanns hemma)
7-8 dl vetemjöl

250 grader, jäs ca 20 minuter. Grädda mitt i ugnen ca 10 min. Pensla m hett vatten, slå över t enbart övervärme och grädda ytterligare 5-10 minuter.

Lycka till och trevlig helg
Inger

Senast redigerad av hianders den 2017-04-29 klockan dejta efter one night stand 15:43.

Svara med citat Snabbsvara på det här inlägget
dejtingsida happy som Följande 5 användare säger Tack till hianders för detta inlägg:
Sv: Brötchen
Gammal
dejtingsajt alternativ karriär HBK Medlem

Marianne & Rankos avatar

Hemvist: Göteborg
Ålder: 66
dejta one night stand app Sv: Brötchen - 2017-04-28, 19:38

nätdejting utseende kryssord Låter väldigt enkelt och framför allt gott Inger, bra att du har det i kylen över natten. I nästa steg tycker jag att du ska testa samma sak fast med din egen surdeg (bästa dejting appen ner. Har hållit på med surdeg i 5 år nu och är helt frälst, hör och häpna, av dejtingsajt alternativ behandling mitt eget bröd. Inte så svårt att hitta surdegsbakat i butiker, men tyvärr många gånger oskäligt dyrt!

nätdejting utseende idag Endast Fransoser kan göra "riktig" surdegsbröd, men då måste man begära "tradicionale" eller s.k. "levain" bröd i butiken. Kostar det dubbla men smakar därefter också... ...och hur man än vänder på slantarna så hamnar det goda brödet ändå i ens egen mage!

nätdejting utseende iphone Tips:
2 st. granitstenar förvärmda till 250°C längst ner i ugnen (på gallret), gör att du kan kalla brödet för "stenugnsbakad bröd". Glöm inte spreja med vattnet (jag ser att du penslar vilket kyler ner hela ugnen) då och då, alternativt lägga några isbitar i en liten rostfri plåt/matlåda. Skorpan blir sagolik på båda sidor!

There is more to life than simply increasing its speed /Gandhi

Senast redigerad av Marianne & Ranko den 2017-04-28 klockan kristen dejting på nätet youtube 20:26.

bästa dejting appen hälsa Följande Tackar Marianne & Ranko för detta inlägg:
Gammal
FD.HBK Medlem 2017

hianderss avatar

dejtingsidor badoo brasil Sv: Brötchen - 2017-04-29, 13:35

Citat:
Ursprungligen postat av dejting för singlar och skilda hianders Visa inlägg
Fick ikväll sådan lust att göra detta. Har satt degen och den får jäsa långsamt i kylen under natten och bakas imorgon fm (efter melodikrysset förståss).

30 g färsk jäst (37 grader fingervarmt)
1 tsk salt
1 msk majsolja (jag tog rapsolja som fanns hemma)
7-8 dl vetemjöl

250 grader, jäs ca 20 minuter. Grädda mitt i ugnen ca 10 min. Pensla m hett vatten, slå över t enbart övervärme och grädda ytterligare 5-10 minuter.

Lycka till och trevlig helg
Inger
Kanske inte så "snygga" och runda men GODA!

Inger
Bifogade bilder
Filtyp: jpg nätdejting betyg online (683,6 KB, 3 visningar)

nätdejting utseende minecraft Följande 3 användare säger Tack till hianders för detta inlägg:
Gammal
dejt 9 oktober HBK Medlem

Hemvist: Strömstad
Ålder: 77
nätdejting utseende merch Sv: Brötchen - 2017-04-29, 14:55

Ingen degvätska???

Kram
Ami

Bobo och Ami

bästa dejt bar Följande Tackar Bobo o Ami för detta inlägg:
dejta ukrainskor (2017-04-29)
Gammal
bästa dejting exempel HBK Medlem

Marianne & Rankos avatar

Hemvist: Göteborg
Ålder: 66
bästa dejt tipsen Sv: Brötchen - 2017-04-29, 15:37

Fina frallor Inger! Lite smör & bra marmelad (gillar Gunillas old English med lite beska), vad mer kan man önska sig? Jag satsade på surdegs-grovt denna helgen, 100% motsats till brötchen. Svårt få det att jäsa fluffigare när vetemjöl tillhör den absoluta minoriteten...

dejtingsida happy news

There is more to life than simply increasing its speed /Gandhi

dejta när man är gift Följande Tackar Marianne & Ranko för detta inlägg:
Gammal
FD.HBK Medlem 2017

hianderss avatar

dejting som badoo gratis Sv: Brötchen - 2017-04-29, 15:41

Citat:
Ursprungligen postat av bästa dejt maten Bobo o Ami Visa inlägg
Ingen degvätska???

Kram
Ami
3 dl vatten, skrev jag inte det?

Inger

Svara

dejtingsidor badoo account nätdejting farligt jobs dejtingsidor badoo app > happy pancake nätdejting dejta one night stand virtual > kristen dejting på nätet gratis dejting 70 hjälp > dejtingsidor badoo hjälp

bästa dejting jämtland « dejtingsidor för träning ystad | kristen dejting på nätet ica bästa dejting jönköping »

Ämnesverktyg
Visningsalternativ
Linjär visning dejtingsajter e kontakt centrala Linjär visning

Program från vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ©2005-2015, Husbilsklubben.se eller respektive Författare

bästa dejting på nätet Bankgiro: 5262-9615 IBAN: SE0850000000054171005892 BIC: ESSESESS