Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL -  
dejta via telefon gratis dejtingsida otrogen test dejtingsida otrogen tecken dejting för stora kvinnor

Gå tillbaka   dejting i danmark pris att dejta en äldre kvinna dejta sin läkare lön > nätdejting unga kadhalum dejting i danmark armenien > nätdejting unga kaadhalum
dejting i danmark job dejting i danmark väder Internet o Dator Hur använder man dator o internet ute med Husbilen

Svara

dejtingsajter helt gratis yrkesutbildningar dejtingsajter helt gratis youtube
Fartgränser
Gammal
dejta kollega dikt HBK Medlem

Hemvist: Kristianstad
gratis dejting nummer Fartgränser - 2017-06-17, 20:30

Jag har en Garmin Camper 660. Ibland så "sänker" den hastigheten från den skyltade. T.ex. om hastigheten är skyltd till 100km i timmen, vilket jag då får köra med min plåtis, visar GPS:en en maxhastighet på 80 km med en husbilssymbol under. Vet Garmin mer om hastighetsreglerna än jag? Tror inte det! Är det en rekommenderad hastighet? Kan jag i så fall ta bort den rekommendationen? Har inte hittat det i inställningar.

Svara med citat Snabbsvara på det här inlägget
Sv: Fartgränser
Gammal
nätdejting facebook chat HBK Referensgrupp

Kaehne4363s avatar

Hemvist: Danmark
nätdejting facebook grupp Sv: Fartgränser - 2017-06-17, 20:34

Kan det være sådan, at du har 660-eren har markeret din campervægt til mere end 3.500 kg?

Elle måske har du markeret at du kører med slæb.

For der er jo lavere hastighed i disse tilfælde end den der gælder for vanlige personbiler.

Kaehne4363

nätdejting facebook nere Följande Tackar Kaehne4363 för detta inlägg:
Gammal
nätdejting facebook chatten HBK Medlem

ThomasAs avatar

Hemvist: Göteborg
Ålder: 69
dejting pancake mix Sv: Fartgränser - 2017-06-17, 21:21

Om din plåtis väger under 3500 kg, lägg in denna vikt i Garmin. Om du har en vikt Garmin över 3500 kg, kommer Garmin att redovisa hastigheten för tung trafik (typ lastbilar). Denna begränsning visas även i Sveige trots att PB2-bilar får köra enligt skyltningen. Garming kommer tydligen inte att justera detta för Sverige, då de anser det vara "för kostsamt".

får man dejta en kollega Följande 3 användare säger Tack till ThomasA för detta inlägg:
Gammal
dejta kollega gift HBK Medlem

att dejta en kollega Sv: Fartgränser - 2017-06-18, 17:30

Tack, jag har inställt på 3,5 ton, skall prova att ställa in på 3,45 ton.

Gammal
dejta en läkare lön HBK Medlem

Hemvist: Knivsta
dejta en kollega Sv: Fartgränser - 2017-06-18, 19:33

Hjälper inte att ställa ned vikten under 3.5,du kommer ända i vissa fall att få upp hastighetsbegränsingar på 80 eller 60kmh ibland, för att bli av med detta får du välja personbil istället för husbil i menyn.
Eftersom husbil har samma fartbegränsningar som personbil i Sverige oavsett vikt spelar det ingen roll.

dejta kollega citat Följande Tackar Olof G för detta inlägg:
dejta en yngre kille (2017-06-19)
Gammal
dejta kollega wiki HBK Medlem

PeterKs avatar

Hemvist: Köping
Ålder: 57
nätdejting säkerhet ab Sv: Fartgränser - 2017-06-19, 09:09

På min "gamla" 760 Camper så räcker det att sänka vikten i husbilsprofilen till <3,5ton, så visar den även hastighetsbegränsningar >80km/h.

2005 Hymer S820 MB Sprinter 616

dejt med kollega Följande 2 användare säger Tack till PeterK för detta inlägg:
Gammal
nätdejting säkerhet jobb HBK Medlem

gratis mobil dejting Sv: Fartgränser - 2017-06-19, 21:25

Nej Olof, helt rätt, det hjälpte inte att sänka vikten. Jag kör just nu i Finland, så det är inte bara i Sverige detta blir fel. Trist att Garmin inte fixt detta.

Gammal
HBK Intresserad

Hemvist: Örebro
gratis medlemskap dejting Sv: Fartgränser - 2017-06-20, 01:22

Jag har hört att Garmin har fixat denna bugg. Har du uppdaterat till senaste firmware ?

Gammal
dejtingsajter i finland ykkonen HBK Medlem

dejta kollega tidning Sv: Fartgränser - 2017-06-21, 14:24

Ja Toper, jag har senaste uppdateringen. Det har iaf inte hjälpt mig.

Svara

nätdejting säkerhet procent dejting mordet england gratis kk dejting > gratis dejting norge yr gratis svensk dejtingsajt > gratis dejting norge lön

vill dejta en läkare « gratis dejting norge quiz | nackdelar med dejtingsajter gratis dejting pancake recipe »

Ämnesverktyg
Visningsalternativ
Linjär visning dejta kollega unionen Linjär visning

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
gratis svenska dejtingsidor jobbigt att dejta gratis singel dejting Byggare Bob dejting pancake xoai Under Markisen dejting pancake xoài 6 nätdejting säkerhet synonym 2016-09-16 dejtingsajter i finland emot 20:56
nätdejting facebook konto dejta jobbigt hemma dejtingsajter i finland xxl Thomas o Karin dejting pancake quotes Under Markisen dejting pancake quote 4 nätdejting säkerhet utbildning 2015-10-19 dejta kollega slutar 12:38

Program från vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ©2005-2015, Husbilsklubben.se eller respektive Författare

dejta kollega pdf Bankgiro: 5262-9615 IBAN: SE0850000000054171005892 BIC: ESSESESS