Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL -  
exempel presentation dejtingsajt dejt i linköping att göra i stockholm date turkiska dejtingsajter

Gå tillbaka   dejta på nätet forum dejta via facebook seriös dejting gratis > bra dejt ställen göteborg seriös dejtingsida för unga > vad gör man på en dejt i göteborg
en seriös dejtingsida dejtingsidor som är helt gratis Radiosamband Radio för samband diskuterar vi här

Svara

populär dejtingsida bjuda på dejt sms
Störning från PMR i värmereglaget
Gammal
starta en dejtingsajt HBK Medlem

bussige-benkes avatar

Hemvist: Kalmar
Ålder: 66
dejta i uppsala Störning från PMR i värmereglaget - 2017-06-18, 20:51

Jag köpte en Baofeng GT-3 och testade den i HB för några månader sedan. Den var ansluten till en GP på taket. Dess jordplan är en f.d. monteringsplatta till parabol.
När jag tryckte på ptt ( 1 W ut) hörde jag ett rasslande ljud någonstans ifrån så jag tryckte igen. Det lät som ett rasslande relä. Trumavärmaren var igång, det var väl knappt över nollan ute då, i början på maj. Det var därifrån ljudet kom. Värmaren verkar inte ha tagit skada, eller regleringen ska jag väl säga. Jag har testat antennens swr med hjälp av min FT817 som visar ingen swr.
I veckan som gick testade jag APRS i HB med 10W ut i samma antenn som tidigare. Inget hände med värmaren. Bara vattenvärmaren var igång då i.o.f.s.

Är detta något som någon annan märkt något av?
Finns det andra prylar i en HB som kan påverkas av HF?

Benke o Siv i Adria Coral S 640 SP

Svara med citat Snabbsvara på det här inlägget
Sv: Störning från PMR i värmereglaget
Gammal
presentationstext dejting exempel HBK Medlem

Conny & Ingmaris avatar

Hemvist: Mönsterås
Ålder: 69
dejting hur gör man Sv: Störning från PMR i värmereglaget - 2017-06-18, 21:17

Visst händer det att elektroniken störs ut av HF eller Vhf.. men med ett par ferriter på matarkablarna brukar det fungera.. Kolla så ska du se att det löser sig!
Med vänlig hälsning, Conny J

Svara med citat Snabbsvara på det här inlägget
Svara

dejta online gratis sms dejt gratis exempel på bra presentation dejting > skapa en dejtingsida seriösa dejtingsajter ryssland > hitta dejt på facebook

att dejta på nätet « dejtingapp t | bra gratis dejting syriansk dejtingsida »

Ämnesverktyg
Visningsalternativ
Linjär visning bra presentation dejtingsida exempel Linjär visning

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
svenska dejting appar skicka sms efter dejt elaine eksvärd nätdejting junfors dejta på gotland Under Markisen fungerar dejtingsidor 2 dejtingsidor som fungerar 2015-03-17 dejtingsidor fungerar inte 09:13
bästa dejtingsidan forum dejta i usa bästa dejtingsidan för seriösa aake bästa dejtingsidan Elförsörjning seriös gratis dejtingsajt 59 bra dejtingsajt presentation 2013-02-07 date l appel du large baudelaire 11:06
dejta på nätet tips gratis dejting på facebook dejta på nätet flashback SM4FPD jdate iphone app Sköt om Husbilen jdate app 5 date y appointment 2012-10-23 hur många dejtingsajter finns det 12:10
bra användarnamn dejtingsajt exklusiva dejtingsajter dejtat i 4 månader Gunilla & Bernt gratis seriösa dejtingsidor Värme/kyla i husbilen smeknamn på dejtingsajt 12 bästa dejtingappen 2012-05-08 text till dejtingsajt 14:24
dejta one night stand dejt i helsingborg priser dejtingsidor Tuzzan smeknamn dejtingsajt Radiosamband den bästa dejtingsidan 5 bästa dejtingapparna 2010-09-08 böcker om nätdejting 10:26

Program från vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ©2005-2015, Husbilsklubben.se eller respektive Författare

dejtingsajter för 16 åringar Bankgiro: 5262-9615 IBAN: SE0850000000054171005892 BIC: ESSESESS