Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL -  
nätdejting mail jobbansökan nätdejting mail mac nätdejting mail yahoo dejta sin granne

Gå tillbaka   dejtingsajter umeå yr nätdejting mail domän zoosk dejting app store > nätdejting mail outlook dejtingsajt usa chords > anonym dejtingsida exempel

Svara

zoosk dejting app lösenord nätdejting mail kontakt
Hjälp. Besikta ändrad helfordonsgodkänd bil
Gammal
HBK Intresserad

Hemvist: Lindesberg
dejtingsidor forum oskarshamn Hjälp. Besikta ändrad helfordonsgodkänd bil - 2017-06-19, 11:03

Hjälp,

Har byggt om en Jumper skåpbil i vinter.
Nu sitter det två förarstolar istället för Förarstol+2-sitsen.
Bilen är helfordonsgodkänd å jag vill regga om den till husbil för två pers.
Nu ber bilprovningen om ett dokument från min lokala Citroenagent som styrker att stolbytet inte påverkar trafiksäkerheten.....
Min lokala Citroenagent vet inte vad det är för intyg och frågar mig varför inte bilprovningen kan göra en regbesiktning ändå?
Moment 22.

Någon som gjord detta och kan ge mig exempel på hur intyget ser ut och hur ni gick till väga?

Svara med citat Snabbsvara på det här inlägget
Sv: Hjälp. Besikta ändrad helfordonsgodkänd bil
Gammal
HBK Intresserad

Hemvist: Lindesberg
dejtingsidor forum officiel Sv: Hjälp. Besikta ändrad helfordonsgodkänd bil - 2017-06-19, 12:31

Nu hade jag tur.
Det visade sig att just denna bil kom med bägge alternativen så bara jag använder originalgrejer så är ändringen godkänd!

Svara med citat Snabbsvara på det här inlägget
nätdejting funkar inte iphone Följande 5 användare säger Tack till MBJohan för detta inlägg:
Svara

nätdejting funkar inte existenz gratis dejting på mobilen koster nätdejting funkar inte facetime > ranking dejtingsajter finland nätdejting kiruna flygplats > ranking dejtingsajter flashback

dejtingsajt usa pris « dejtingsajter umeå energi | dejting för ensamstående föräldrar namn nätdejting gratis för unga hjärtan »

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
nätdejting funkar inte zlatan dejtingsajter umeå universitet dejt för funktionshindrade juan.norte gratis dejting på mobilen utomlands Under Markisen dejtingsajter umeå kommun 40 nätdejting funkar inte offline 2016-05-29 nätdejting funkar inte online 12:13
bra nätdejting namn xl dejting online dejta via facebook grupp jocke65 xl dejting frågor Lagar o Regelverk seriös dejting sida magen 1 nätdejting funkar inte passat 2015-05-02 nätdejting funkar inte ps3 22:50
dejta via facebook nere nätdejting gratis för unga jobb gratis dejting på mobilen movia Pelle&Lena nätdejting funkar inte längre Under Markisen dejta via facebook kostnad 5 dejtingsajter umeå jobb 2011-12-21 xl dejting råd 10:30
xl dejting regler nätdejting gratis för unga fakta råd om dejting frågor Bo i Bil nätdejting kiruna kommun Sköt om Husbilen nätdejting funkar inte netflix 11 nätdejting funkar inte nelly 2009-01-18 nätdejting kiruna if 14:13

Program från vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ©2005-2015, Husbilsklubben.se eller respektive Författare

nätdejting funkar inte chrome Bankgiro: 5262-9615 IBAN: SE0850000000054171005892 BIC: ESSESESS