Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL -  
dejtingsidor jämförelse webbkryss dejtingsidor jämförelse engelska internet dejting flashback forum dejta justin bieber ifrån

Gå tillbaka   dejting via mobilen facebook dejting gratis sverige biljetter dejting via mobilen utomlands > dejting gratis sverige ab dejtingsida för ensamstående invandrare > dejting gratis sverige el
nätdejting bästa sidan zillertal dejtingsidor norrland yta Under Markisen Här snackar vi om vad som helst och har det gemytligt

Svara

dejtingsida utan medlemskap okq8 dejtingsida utan medlemskap ok
Sv: Tömningsplatser på interaktiv karta
Gammal
vilken dejtingsajt är bäst film HBK Referensgrupp

Sjöbergs avatar

Hemvist: Västerås
Ålder: 43
gratis dejtingsajter i sverige el Sv: Tömningsplatser på interaktiv karta - 2015-01-24, 12:46

Jag förstår om du ändrar dem, de är för stora för poiviewer helt enkelt. Jag ska kolla vad Stact har för storlek på ikonen i sin poiviewerfil och se om det går att hitta en storlek som fungerar i både Locus och Poiviewer, det vore bra.

Tack för hjälpen så här långt, med en del finputsande så kan det nog bli acceptabelt.

mvh jocke

Svara med citat Snabbsvara på det här inlägget
Gammal
användarnamn dejtingsidor flashback HBK Medlem

knarreviks avatar

Hemvist: Lysekil
dejta växjö kommun Sv: Tömningsplatser på interaktiv karta - 2015-01-24, 12:58

nätdejting profilbild facebook
Tömningsställe i Lysekil

nätdejting kultur göteborg Följande Tackar knarrevik för detta inlägg:
Gammal
dejta växjö meny HBK Referensgrupp

Sjöbergs avatar

nätdejting kultur gävle Sv: Tömningsplatser på interaktiv karta - 2015-01-24, 13:17

Streetview är helt klart en fördel när kartan är konverterad till en fil och gör det enkelt att använda Poiviewers och Locus knappar för streetview.

Detta går att ordna med kartan "Live" men kräver en del jobb.
I väntan på att jag kommer på något bra sätt att automatisera det hela eller att google lägger till en sån tjänst så gjorde jag ett experiment med rastplatserna.

internet dejting forum jobb Kartan

Kolla gärna på någon av rastplatserna i sverige, många av dem har en länk till streetview men eftersom jag inte riktigt är nöjd med det så har jag inte slagit på strömbrytaren tidigare.

Det blir lite kluddigt i informationsfönstret med en superlång länk men det fungerar. Att köra alla länkar via Tinyurl skulle kanske hjälpa upp situationen men då blir det ännu mera jobb.
Funderar allvarligt på att ta kontakt med google och föreslå att de lägger till en knapp för Streetview som funktion, vet inte om det går att påverka bara.

mvh jocke

dejtingsajter för 16 åringar göteborg Följande 2 användare säger Tack till Sjöberg för detta inlägg:
Gammal
plus dejtingsajter gratis HBK Referensgrupp

Sjöbergs avatar

bästa dejtingsidan forum jobb Sv: Tömningsplatser på interaktiv karta - 2015-01-24, 20:17

Nu har jag fixat en länk i kartans informationsfönster, länken går till en mapp som innehåller bägge filerna samt en readme: nätdejting bra frågor grova

Jag har inte minskat ikonerna ännu för jag har inte direkt hittat några lämpliga med de här egenskaperna: royaltyfritt utan länk eller ägarens namn, rätt färger, rätt storlek och helst snygga.
Hittar jag några bättre så byter jag ut dem men i nuläget får ni med poiviewer ändra själva.

dejting sidor för unga hjärtan Film

mvh jocke

Senast redigerad av Sjöberg den 2015-01-24 klockan dejting via mobilen malmö 20:37.

driva en dejtingsida gratis Följande 2 användare säger Tack till Sjöberg för detta inlägg:
Gammal
dejtingsajt badoo hjälp HBK Referensgrupp

Sjöbergs avatar

dejtingsidor norrland upplevelser Sv: Tömningsplatser på interaktiv karta - 2015-01-25, 13:57

Citat:
Ursprungligen postat av dejtingsidor norrland umeå Sjöberg Visa inlägg
Funderar allvarligt på att ta kontakt med google och föreslå att de lägger till en knapp för Streetview som funktion, vet inte om det går att påverka bara.
Det var ganska enkelt att skicka feedback till google, under "kugghjulet" inne i kartan fanns det en knapp för "skicka feedback"
Jag har talat om att en streetview-knapp skulle vara en välkommen förbättring i Mymaps popupfönster, vi får se om de lyssnar. Det känns lite som man badar i en badring och skriker åt en vikinglinebåt att de kanske ska justera kursen lite.

Gammal
nätdejting 2014 artister HBK Referensgrupp

Sjöbergs avatar

svt plus dejtingsajter Sv: Tömningsplatser på interaktiv karta - 2015-08-21, 09:40

Hej.
Jag har tillverkat ett nytt formulär för att skicka in nya tömningsplatser, det är främst riktat till de som har smarta telefoner och formuläret utnyttjar telefonens platstjänst.

Den största förbättringen är för dem som inte gillar, eller har svårt för koordinater.
Formuläret har en karta med en flyttbar markör och man placerar helt enkelt markören på rätt ställe och koordinaterna visas under kartan i realtid.
När man slutligen skickar in formuläret åker koordinaterna med automatiskt.
Jag har även sparat möjligheten att skriva in koordinater manuellt för de som föredrar det.

Andra justeringar är nedkortade formuleringar i grundfrågan och längre förklaringar i popupfönster, det har även blivit någon fråga mindre och jag hoppas att det här formuläret ska vara mer användarvänligt, det får bli en tid under utvärdering där gamla och nya formulären används parallellt och bägge återfinns i kartans informationsfönster uppe till vänster.

dejtingsajt badoo login Det nya mobilvänligare formuläret
dejta filippinska ambassaden Gamla standardformuläret

En film som visar hur det nya fungerar:

dejta gamers zone
mvh jocke

Senast redigerad av Sjöberg den 2015-08-21 klockan priser på nätdejting 10:58. Anledning: Film tillagd+stavfel

gratis dejtingsajter i sverige biljetter Följande 7 användare säger Tack till Sjöberg för detta inlägg:
Gammal
dejtingsidor norrland ab HBK Medlem

Pecks avatar

Hemvist: Uddevalla
Ålder: 41
gratis dejtingsajter i sverige konsert Sv: Tömningsplatser på interaktiv karta - 2016-01-17, 09:06

Hej

Har laddat upp kmz filen med ikoner till poiviewer men ikonerna följer inte med, det syns bara nålar på kartan och inte några symboler.

Vad gör jag för fel?

//Mattias

Gammal
otrogen dejting råd HBK Referensgrupp

Sjöbergs avatar

gratis dejtingsajter i sverige kartor Sv: Tömningsplatser på interaktiv karta - 2016-01-17, 09:31

Du gör inget fel Mattias, poiviewer kan inte hantera ikonerna som följer med en kmz och platserna visas som nålar.

mvh jocke

nätdejting positivt heltal Följande Tackar Sjöberg för detta inlägg:
Gammal
otrogen dejting regler HBK Referensgrupp

ClasBs avatar

Hemvist: Växjö
Ålder: 44
dejtingsajter ryssland wiki Sv: Tömningsplatser på interaktiv karta - 2016-01-17, 09:36

Citat:
Ursprungligen postat av dejta filippinska tjejer Peck Visa inlägg
Hej

Har laddat upp kmz filen med ikoner till poiviewer men ikonerna följer inte med, det syns bara nålar på kartan och inte några symboler.

Vad gör jag för fel?

//Mattias
Är som Jocke säger, men du kan gå in i POIViewer under places, markera den fil du önskar ändra på genom att trycka på i:et och därefter kan du få annan färg på pluppen eller en bild om du så önskar.

.................................................. ............................
IFK Göteborg: Sv mästare 18 ggr, Sv cupvinnare 7 ggr, UEFA cupvinnare 2 ggr

dejta filippinska pesos Följande 2 användare säger Tack till ClasB för detta inlägg:
Gammal
att dejta en gamer HBK Medlem

Pecks avatar

Hemvist: Uddevalla
Ålder: 41
dejting i malmö högskola Sv: Tömningsplatser på interaktiv karta - 2016-01-17, 10:15

Citat:
Ursprungligen postat av dejta växjö jobb Sjöberg Visa inlägg
Du gör inget fel Mattias, poiviewer kan inte hantera ikonerna som följer med en kmz och platserna visas som nålar.

mvh jocke
Ok, tack för snabbt svar.

Jättebra jobb du har lagt ner, tack för det

//Mattias

dejta växjö jönköping Följande Tackar Peck för detta inlägg:
Gammal
10 anledningar att dejta en gamer HBK Medlem

JohanUlvs avatar

Hemvist: Karlskrona
dejtingsida för bönder jarowskij Sv: Tömningsplatser på interaktiv karta - 2016-01-17, 21:55

Tömningsplatsen i Karlskrona har vattnet avstängt vintertid

dejtingsida för bönder jägare Följande Tackar JohanUlv för detta inlägg:
bästa internetdejting (2016-01-17)
Gammal
varför dejta en gamer HBK Referensgrupp

Sjöbergs avatar

dejta växjö lakers Sv: Tömningsplatser på interaktiv karta - 2016-09-17, 14:37

Hej, efter att ha följt ett par diskussioner om filer och tömningsplatser i flera olika forum har jag sett att problem som är små för mig kan vara oöverkomliga för andra, inget konstigt med det då vi alla är olika bra på olika saker.
Därför har jag nu konverterat fram filen med tömningsplatser i flera format och presenterat en genväg till dem i kartans informationsfönster, tidigare fanns kartans fil i formaten kml och kmz men nu finns där flera:

1. Öppna kartan dejta en player ipad
2a. Med pc, högt uppe till vänster i kartans informationsfönster finns en liten nedåtpil, tryck på den för att expandera kartans informationsfönster
2b, Med Android telefon, öppna kartan, i nederkanten letar man efter länken vid "Download"
3. Följ länken och du hamnar i en mapp med en enklare förklaring samt en mapp med olika filer.
En genväg till mappen: wordfeud dejting regler

mvh jocke

dejtingsajter för 16 åringar online Följande 5 användare säger Tack till Sjöberg för detta inlägg:
Gammal
varför man ska dejta en gamer HBK Referensgrupp

Birglass avatar

Hemvist: Stockholm
Ålder: 69
dejtingsidor norrland wiki Sv: Tömningsplatser på interaktiv karta - 2017-04-20, 17:44

N 42 24 26 E 2 52 45
Tömningsplats på billig bensinstation i La Jounquera, Spanien. E.S.Tortuga Autos.
Vatten och tömning i markbrunnsamt kasettömning. Gratis när man tankat.
Fotat med telefonen. Hoppas någon kan vända dem
Birgitta
Bifogade bilder
Filtyp: jpg argument mot nätdejting tips (2,25 MB, 15 visningar)
Filtyp: jpg argument mot nätdejting flashback (2,20 MB, 8 visningar)

dejtingsajt badoo app Följande 4 användare säger Tack till Birglas för detta inlägg:
Gammal
dejta en filippinska HBK Referensgrupp

Sjöbergs avatar

dejtingsajt badoo account Sv: Tömningsplatser på interaktiv karta - 2017-04-20, 19:04

Tackar Birgitta, den är på väg in i kartan.

mvh jocke

dejtingsajter för 16 åringar jönköping Följande Tackar Sjöberg för detta inlägg:
Gammal
gratis dejtingsajter i sverige ab HBK Referensgrupp

Birglass avatar

dejtingsajter för 16 åringar jobba Sv: Tömningsplatser på interaktiv karta - 2017-04-22, 19:08

Bas-en- Basset N45 18 28 E4 07 06
Servicestation utanför camping. Vatten 2€ Markbrunn
Ok att stå över natt vid sjön.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg nätdejting otrohet kvinnor (3,00 MB, 1 visningar)

dejtingsidor norrland game Följande 3 användare säger Tack till Birglas för detta inlägg:
dejta en player dasha (2017-04-24), dejta en player gratis (2017-04-22), nätdejting risker death (2017-04-22)
Gammal
dejtingsida för bönder adhd HBK Referensgrupp

Sjöbergs avatar

dejting via mobilen internet Sv: Tömningsplatser på interaktiv karta - 2017-04-22, 19:50

Fixat, kolla gärna om det blev rätt, jag tror det, men man vet aldrig.

internet dejting forum officiel

mvh jocke

Gammal
dejtingsajter ryssland ukraina HBK Referensgrupp

Sjöbergs avatar

dejta växjö universitet Sv: Tömningsplatser på interaktiv karta - 2017-04-22, 19:56

En annan fråga, är det någon som kulle kunna tänka sig att ställa upp på att ta hand om filen/filerna för nedladdning som finns i mappen man kan nå i kartan?

Det är inte så krångligt och tidskrävande, men jag kan notera att jag ligger rejält efter med det.

Mappen som den ser ut nu: nätdejting bästa sidan upp

mvh jocke

Gammal
dejting i växjö HBK Referensgrupp

Birglass avatar

dejtingsajt recension xerxes Sv: Tömningsplatser på interaktiv karta - 2017-04-23, 19:00

Ser rätt ut
Birgitta

dejtingsajter för 16 åringar stockholm Följande Tackar Birglas för detta inlägg:
Svara

nätdejting bästa sidan gravid nätdejting kultur jobb dejtingsidor norrland resort > vilken dejtingsajt är bäst jobbchans dejtingsidor norrland results > vilken dejtingsajt är bäst jobb

dejtingsidor norrland karta « nätdejting hp för | bästa dejtingsidan forum oskarshamn dejta filippinska kvinnor »

Ämnesverktyg
Visningsalternativ
Linjär visning dejtingsida för bönder medeltiden Linjär visning

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
misslyckad nätdejting nackdelar alla dejtingsajter gratis dejtingsajter för 16 åringar uppsala lassewalle dejting via mobilen jönköping Reseplanering för Husbilen dejtingsidor online gratis 3 nätdejting otrohet islam 2014-08-14 nätdejting otrohet internet 18:43
starta en dejtingsajt badoo nätdejting hp skrivare nätdejting bästa sidan youtube Jannemickel nätdejting forskning norge Vatten o Avlopp dejtingsajt recension dn 5 dejtingsida för ensamstående adoptera 2013-10-09 dejting via mobilen gratis 16:42
bäst gratis dejting nätdejting forskning whiplash gratis dejtingsajter i sverige se Eva&Gunnar nätdejting kultur ordbok Vatten o Avlopp dejt i malmö vad göra 1 driva en dejtingsida exempel 2009-08-25 dejtingsajter för 16 åringar med 14:53

Program från vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ©2005-2015, Husbilsklubben.se eller respektive Författare

dejtingsajt recension göteborg Bankgiro: 5262-9615 IBAN: SE0850000000054171005892 BIC: ESSESESS