Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL -  
dejting mordet flashback dejting mordet solna flashback dejting mordet hörby dejting mordet gävle

Gå tillbaka   nätdejting facebook grupp dejting mordet göteborg nätdejting facebook nere > harry styles vill dejta en svensk tjej dejting pancake mix > harry styles jag vill dejta en svensk tjej
får man dejta en kollega dejtingsajt oslo Navigering GPS o navigeringshjälpmedel

Svara

dejtingsidor för otrogna dejta kille jobs
Sv: iGO Navigation för Android
Gammal
dejtingsajt wiki HBK Referensgrupp

Sjöbergs avatar

Hemvist: Västerås
Ålder: 44
dejtingsajt sport Sv: iGO Navigation för Android - 2017-04-19, 13:13

Jag gav igo sämsta möjliga betyg i google play, fick svar i alla fall, men det ser väl ut som det brukar...

Vi vill berätta att utvecklaren av Android-appen iGO Navigation har svarat på recensionen du skrev om appen på Google Play den 2017-apr-12.

iGO Navigation
Your rating:★
The maps are old and with no update since the release i think it is time to go somewhere else. New maps should make iGO Navigation good again, If support for kml/kmz files was implemented iGO should be great!
Utvecklarens svar:
Dear Joakim,

Thank you for your feedback. We are already working on updating the maps of iGO Navigation.

We kindly ask for your patience and understanding as the new maps will be released shortly. You will be able to access the updates, free of charge, through the in-app Shop of iGO Navigation.

NNG Support

Patience och understanding är det som gäller alltså, saker jag inte alltid är bra på.
Shortly, javisst, lite luddigt tidsbegrepp kanske, och eftersom vi hört det ett tag så kanske det gått inflation i det.

mvh jocke

Svara med citat Snabbsvara på det här inlägget
dejtingsajt spray Följande 7 användare säger Tack till Sjöberg för detta inlägg:
Gammal
dejtingsajt wikipedia HBK Medlem

KOKKAKIs avatar

Hemvist: Kungsbacka
dejtingsajt skilda Sv: iGO Navigation för Android - 2017-04-21, 18:27

Har nog skickat 50 mail till IGO Navigation support om uppdatering av kartor. Alltid samma svar. " Dear Åke.
We are currently working on the new map update and hope to release it soon. I kindly ask you for your patience.
If you have further questions, do not hesitate to Contact us! Best regards Gerard."
Hela tiden samma svar. Troligtvis en standard fil dom returnerar hela tiden, enklast för supporten.

gratis dejting skåne jobb KOKKAKI

gratis dejtingsidor 2014 Följande 2 användare säger Tack till KOKKAKI för detta inlägg:
top dejtingsidor (2017-07-04), bästa date app (2017-04-21)
Gammal
dejting msn kaydol HBK Medlem

Hemvist: Huddinge
Ålder: 68
dejtingsajt högutbildade Sv: iGO Navigation för Android - 2017-04-21, 18:55

Citat:
Ursprungligen postat av dejtingsajt happy KOKKAKI Visa inlägg
Har nog skickat 50 mail till IGO Navigation support om uppdatering av kartor. Alltid samma svar. " Dear Åke.
We are currently working on the new map update and hope to release it soon. I kindly ask you for your patience.
If you have further questions, do not hesitate to Contact us! Best regards Gerard."
Hela tiden samma svar. Troligtvis en standard fil dom returnerar hela tiden, enklast för supporten.
I början på april fick jag beskedet "very soon" vilket skulle tyda på att det är ännu lite närmare. Har dock nu i veckan bett dem precisera vad very soon innebär.

Hälsar Kjell

Kjelle

dejtingsajt hund Följande 2 användare säger Tack till Kjell1351 för detta inlägg:
dejtingsidor för yngre (2017-04-21), outfit za prvi dejt (2017-07-04)
Gammal
dejtingsajt gifta män HBK Referensgrupp

Sjöbergs avatar

dejtingsajt handikappade Sv: iGO Navigation för Android - 2017-07-03, 21:37

Så ska man göra när man köpt sig en ny telefon/platta:

dejtingsajt gifta mig Android: Sign in the Google Play Store through the Google account you used with your previous device, and go to “All” in the “My Apps” menu to download iGO Navigation to your new device. After your seven days trial period ends, please do the following to access your previously purchased contents:

In iGO Navigation go to Shop > Purchased Items > Tap on the arrow in the bottom right corner > Restore Purchases

Återstår att se om det fungerar.

mvh jocke

dejtingsajt hipsters Följande Tackar Sjöberg för detta inlägg:
Gammal
dejtingsajt gifta personer HBK Referensgrupp

Sjöbergs avatar

dejta deprimerad person Sv: iGO Navigation för Android - 2017-07-21, 10:20

Jag fick det aldrig att fungera, nu har kartorna uppdaterats och nu får jag det att fungera precis lika lite.
Felkod 108, någon som råkat ut för det och har hittat en lösning?
Tänkte testa lite själv innan jag kontaktar supporten.

mvh jocke

Gammal
dejtingsajt gifta par HBK Medlem

Jappes avatar

Hemvist: Orust
Ålder: 77
gratis dejting skåne idag Sv: iGO Navigation för Android - 2017-07-21, 11:03

Undrar vad detta är? Uppdatering av kartor eller något annat.

dejta en äldre kille

Gammal
dejtingsajt bästa HBK Medlem

Ulla-Britt o Sunes avatar

Hemvist: Ljusdal
Ålder: 65
dejtingsajt gifta oss Sv: iGO Navigation för Android - 2017-07-21, 11:12

Det är uppdatering av appen

dejtingsajt etnisk Följande Tackar Ulla-Britt o Sune för detta inlägg:
Gammal
dejtingsajt bedrägeri HBK Referensgrupp

Sjöbergs avatar

dejtingsajt england Sv: iGO Navigation för Android - 2017-07-21, 11:13

Jappe, det har kommit en uppdatering av kartorna, äntligen, men så där såg det inte ut på min skärm när jag försökte ge mig på det, så jag har inga svar till dig, inte till mig själv heller.

mvh jocke

dejtingsajt app Följande Tackar Sjöberg för detta inlägg:
Gammal
dejtingsajt bonde HBK Medlem

Hemvist: Trosa
dejtingsajt australien Sv: iGO Navigation för Android - 2017-07-21, 13:19

Jag blev debiterad en gång till, det kan väl inte vara meningen? Samma googlekonto.

Gammal
dejtingsajt barn HBK Referensgrupp

Sjöbergs avatar

dejtingsajt indie Sv: iGO Navigation för Android - 2017-07-25, 18:25

Svaret på min fråga angående vad fel 108 innebär och vad jag kan göra åt det:

dejtingsajt bluff We are aware of this error and our developers are already working on a solution. I would kindly ask for your patience during the process. I will notify you once we have any results.

Thank you for your kind understanding.

Please, accept our apologies for the inconvenience caused.

Hmm, patience, understanding och apolgies i samma svar, undrar om dom kommer ihåg mig efter min feedback i googleplay där jag skrev ganska ärligt vad jag tyckte.

Men okej, jag väntar väl ett tag till, jag börjar bli ganska bra på det.

mvh jocke

dejtingsajt ungdom Följande 3 användare säger Tack till Sjöberg för detta inlägg:
Gammal
dejtingsajt badoo HBK Medlem

Hemvist: Trosa
dejtingsajt utan registrering Sv: iGO Navigation för Android - 2017-07-26, 18:49

Och jag fick samma svar när jag blev debiterad för uppdateringen

dejtingsajt för gifta Följande Tackar olson för detta inlägg:
jobbigt att dejta (2017-07-26)
Gammal
dejtingsajt be2 HBK Referensgrupp

Sjöbergs avatar

dejtingsidor pris danmark Sv: iGO Navigation för Android - 2017-07-28, 15:59

Sådärja, fick ytterligare ett mejl om att de nu skulle vara möjligt att ladda hem de redan betalda kartorna och det fungerade hur fint som helst.

Konstaterar att iGO har gjort lite av ett misstag när de är ärliga och talar om att kartorna är från Q4 2016, hade de kallat dem något i stil med bara ett nummer, eller datum efter deras publicering, så hade nog klagomålen blivit färre.

Konstaterar även att Waze har bättre karta än iGO i mitt närområde, men jag är helt övertygad om att iGO kommer att duga ett tag till nu, det är bara det där med saknad kontakt med planeringsapparna...
Jag frågade utvecklarna vid Locus Map om de hade lust att titta på problemet, de svarade att de brukar engagera sig om appen är populär och har mer än en miljon installationer, iGO levde inte upp till det den gången och jag vet inte om de passerat en miljon ännu.

mvh jocke

Svara

dejta kollega citat dejta sin läkare lön nätdejting säkerhet ab > dejting i danmark armenien dejt med kollega > dejting i danmark job

dejta deprimerad test « nätdejting säkerhet procent | gratis kk dejting dejta deprimerad hund »

Ämnesverktyg
Visningsalternativ
Linjär visning dejta deprimerad hjälp Linjär visning

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
gratis mobil dejting dejting pancake xoài gratis medlemskap dejting Bysmeden dejta kollega tidning Navigering vill dejta en läkare 12 dejting pancake recipe 2015-10-12 dejta kollega unionen 12:32
dejta kollega pdf nätdejting säkerhet synonym dejta kollega psykopat frulli dejta kollega dikt Navigering nätdejting facebook chat 3 nätdejting facebook chatten 2015-09-18 dejta kollega gift 14:39
dejta en läkare lön dejtingsajter i finland emot dejta kollega wiki curtan nätdejting säkerhet jobb Under Markisen dejtingsajter i finland ykkonen 0 gratis nätdejtingsidor 2014-06-19 gratis nätdejtingsajter 12:54
hp dejtingsajt badoo nätdejting facebook konto qx dejtingsajt Sonic dejtingsajt norrköping Navigering dejtingsajt nummer 28 dejtingsajt norrland 2014-06-15 dejtingsidor pris norge 00:03
dejting i danmark jobb dejtingsajter i finland xxl dejtingsajt göteborg curtan dejtingsajt golf Navigering dejtingsajt gifta 27 dejtingsajt gratis 2014-05-03 dejtingsajt för seriösa 05:28

Program från vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ©2005-2015, Husbilsklubben.se eller respektive Författare

dejtingsajt seriös engelska Bankgiro: 5262-9615 IBAN: SE0850000000054171005892 BIC: ESSESESS